Vi har i bestyrelsen besluttet, at vi i klubben overgår til nyt system til medlemshåndtering og kontingentopkrævning.
Der er derfor kommet nyt udseende på vores hjemmeside, hvor det nu er muligt at oprette en profil. Hvert medlem skal oprette en profil, og tilmelde sig det hold/aldersgruppe, hvor de hører til. Er der flere medlemmer i samme hustand, oprettes en samlet profil, hvor der kan tilføjes flere familiemedlemmer.
Betaling af kontingent vil fremadrette være automatisk, idet man indtaster sine kortoplysninger, hvorefter kontingentet opkræves automatisk indtil man melder sig ud.
Det nye system indeholde flere funktioner, som I løbende vil komme til at stifte bekendskab med, efterhånden som vi tager det i brug. Indtil videre har vi fokus på medlemsskaber og kontingenter. Fremadrettet vil systemet håndtere stævnetilmelding, intern kommunikation og eks til/framelding til træning.
Vil i hurtigst muligt oprette jer på sak77.dk, så starter vi opkrævning af 4. kvartal via den nye funktion.
Der ligger guides og manualer, hvis i undervejs har brug for hjælp, som i tilgår ved at trykke her eller på det lille spørgsmålstegn
https://support.zakobo.dk/hc/da/categories/4408653605393-Generel-Info-Hjælp-til-medlemmer
Ellers er i velkommen til at kontakte Jannie eller Erik for yderligere sprørgsmål.
Vi sender denne medlemsmail ud, men skulle den ikke nå ud til alle, lægger vi også information på hjemmesiden og i vores Facebookgrupper.
På vegne af Bestyrelse, SAK77
Jannie